Tuesday, 3 April 2012

Rode stippen op je blauwe lichaam.

En nu vraag ik me af hoe het is om een film over mijn leven te maken. De film zou lang niet zo schokkerend, emotioneel en mooi zijn als die van meneer Caouette. Wow, wat een interessante film. Het grijpt heel erg aan tot het punt waar de angst toeslaat, maar dan weet het weer de geest tot een zodanige kalmte te brengen dat het OK is. Toch vind ik het nu niet leuk om alleen in dit oneindige bed te liggen. De onrust van de film settle't zich in mijn bestaan. Daarnaast heb ik het liedje van een reclame zeer per ongeluk gevonden, zonder dat ik ernaar zocht. Het jurkje dat het meisje aan heeft op de foto van de song is heel erg leuk, ik ga denk ik ook zo'n jurkje kopen deze zomer. Mijn knieschijven flatteren echter niet zoals de hare.

No comments:

Post a Comment